Notice: Undefined index: l in /home/blog.kerjasimple.com/public_html/wp-content/plugins/wpurlrotator/wpurlrotator.php on line 20
Kerja Simple, Share Link Aje – OSEM (backup) – KerjaSimple.com Kerja Simple, Share Link Aje – OSEM (backup) – KerjaSimple.com

TUNGGU SEKEJAP

(JOM UPGRADE)

Awak bakal buat tempahan Pakej KerjaSimple OSEM tapi sebelum itu…

TAHUKAH awak bahawa awak boleh kekalkan nombor telefon kesayangan yang awak tengah guna sekarang tu ke dalam program Tone Wow?

Bila awak didaftarkan ke dalam Tone Wow melalui web KerjaSimple ini, awak tak perlu ada nombor fon ekstra, yang mungkin leceh dan membebankan.

Guna aje nombor yang awak sedia ada tu.

Jadi, tak adalah bebanan baru. 

Bijak, kan?

Cuma tambah RM9 aje untuk kekalkan nombor kesayangan awak sekarang tu, menjadikan pakej upgrade ini cuma RM29.

Jom upgrade pakej kekalkan nombor kesayangan awak tu sekarang!

Kekalkan Nombor

(UPGRADE)

RM29 SAHAJA

YA, upgrade untuk kekalkan nombor kesayangan saya ke dalam Tone Wow. Ini menjadikan nombor telefon saya sekarang sebagai satu pelaburan, bukannya bebanan kewangan.

atau…

Daftar Nombor Baru

(TIADA UPGRADE)

RM20 SAHAJA

TIDAK, saya taknak upgrade & cuma nak guna nombor Tone Wow baru dipilih secara rawak. Saya faham yang ini akan membuatkan saya terpaksa maintain nombor telefon ekstra di dalam hidup saya.

*Makluman – Anda akan didaftarkan di bawah %%SPONSOR_NAME%%. Sama ada daftar direct di bawah Hafidz Arif atau pun tidak, ianya tidak menjadi masalah kerana semua pengguna web KerjaSimple.com ini adalah di bawah satu Team dengan bimbingan yang sama. Ini bermakna, prospek lebih mudah mendaftar di bawah anda kerana kita semua menggunakan sistem yang sama.

NANTI DULU

NANTI DULU

NANTI DULU

Penafian Pendapatan | Polisi PrivasiTerma & Syarat

Hak Cipta © KerjaSimple.com. Hak cipta terpelihara. Laman ini bukan sebahagian dari laman web Facebook atau Facebook Inc. Selain itu, laman web ini tidak disokong oleh Facebook dengan cara apapun. Facebook adalah tanda dagangan Facebook, Inc.

Hasil-hasil yang dipaparkan dalam laman web ini bukan jaminan anda akan dapat hasil yang sama. Ini terpulang kepada faktor-faktor seperti etika kerja, produk dan harga, jenis perniagaan, dan lain-lain lagi. Testimonial yang dikongsikan adalah berdasarkan pengalaman masing-masing.